fredag 3 oktober 2014

Färg

Ännu en vecka har gått och det är åter igen dags för Blommig Fredag som denna veckan har temat färg. Jag är lite sparsmakad med just färg vad gäller både inredning och kläder, det är egentligen bara i trädgården den kommer in ordentligt. Är verkligen ingen "rosa tjej" men vad gäller färg på blommorna i trädgården går mycket i både rosa och lila, vitt och vinrött.  





                                         

       
   


 






















Men i år har jag faktiskt även haft lite orange överraskande nog. Efter att jag och mamma var på trädgårdsmässan i Malmö i våras blev jag så inspirerad att ha färg i krukorna på trappen så det blev orange både i våras och nu i höst. Köpte även fördrivna orange tulpaner men dem hade jag tyvärr ingen bild på.










Fler färgade inlägg hittar du här

Önskar Dig en fortsatt trevlig helg!

Kram Sofie



14 kommentarer:

  1. Her er det flere planter jeg kunne tenke meg :) Vakkert!

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina färger och blommor. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Tack detsamma,
      kram Sofie

      Radera
  3. Samma favoritfärger som jag har.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir väldigt lugnt och harmoniskt tycker jag.
      Tack detsamma,
      kram Sofie

      Radera
  4. Jag är inte heller färgglad som person. Mest klädd i svart eller brunt :)
    Men just i trädgården går jag igång på färger!
    Och så vansinnigt vackra bilder :)

    Ha en skön söndag!

    //Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, någonstans ska man väl ha användning av färgerna tänker jag:) Tack så jättemycket!
      Tack detsamma,
      kram Sofie

      Radera
  5. Så vakre blomster og bilder.
    God søndag fra Marit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Tack detsamma,
      kram Sofie

      Radera
  6. Dear Sofie,
    so beautiful and the white clematis ... a dream!
    Have a wonderful time
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dear Elisabeth,
      thank you so much , the clematis is really amazing.
      Sofie

      Radera
  7. Blir smått salig av dina vackra bilder. kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du läst och vill ge en hälsning, ställa en fråga eller helt enkelt ge dina synpunkter. Jag svarar på alla kommentarer, så håll utkik ifall du vill läsa svaret. Ha det fint!

Kram Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...