måndag 5 oktober 2015

Jag springer och springer men hinner ändå inte ikapp...

Jisses vad fort en månad kan gå när tiden bara rinner på, jag springer och springer men hinner ändå inte ikapp. Detta året har känts så himla konstigt, nu när hösten kom var jag inte riktigt beredd och redo för den för det kändes inte som om jag var klar med sommaren och nu när jag precis hade börjat känna att det var helt okej med höst, ja då börjar affärerna plocka fram julsakerna och jag känner att jag är vilse igen.








Ha det fint!

Kram Sofie


2 kommentarer:

  1. Jag skulle säga att hösten precis börjat. Alldeles nyss. Julen är avlägsen. Måste vara avlägsen, för jag är inte klar med varken sommar eller höst. Men jag förstår vad du menar.

    Kram, Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan bara hålla med i varenda ord faktiskt:) Ha det fint!
      Kram Sofie

      Radera

Jag blir jätteglad att du läst och vill ge en hälsning, ställa en fråga eller helt enkelt ge dina synpunkter. Jag svarar på alla kommentarer, så håll utkik ifall du vill läsa svaret. Ha det fint!

Kram Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...